În atenția membrilor Asociației: în ședința Consiliului Director din data de 22.11.2023 au fost aduse câteva modificări al Regulamentului de acordare a ajutoarelor de boală și deces. În acest sens profităm de acest mijloc de informare și îl republicăm

  1. Ajutorul nerambursabil, în caz de boală sau deces este o formă de ajutor social ce se acordă membrilor asociației contributori la aceste fonduri (de boală sau de deces), în baza cererii de înscriere depuse și aprobată de Consiliul director, în conformitate cu prevederile art. 42 din Statutul asociației și a capitolului II, art.11, alin 14 din Regulamentul de funcționare;
  2. Cuantumul contribuțiilor și ajutoarelor sunt stabilite prin hotărârea Consiliul director. Ajutoarele se aprobă de către Consiliul director în urma analizei documentelor prezentate;
  3. Este considerat membru contributor, membrul asociat care plătește contribuțiile pentru fondurile respective. În cazul membrilor care în cursul anului nu au achitat contribuțiile la fondurile respective, iar Consiliul director decide acordarea ajutorului financiar, compartimentul financiar-contabil întocmește documentele necesare și reține din cuantumul ajutorului valoarea integrală a contribuțiilor pentru perioada pentru care nu au fost achitate de la înscrierea în asociație;
  4. – Ajutorul în caz de deces se acordă reprezentantului contributorului desemnat în acceptul de contribuție sau în cererea de înscriere, ori celui care prezintă acte doveditoare că se ocupă de înhumare;
  5. – Ajutorul în caz de boală se acordă o singură dată pentru o intervenție direct contributorului sau unei persoane desemnată de acesta, iar documentele emise de instituția medicală ce a efectuat operația, se depun la secretariatul asociației în maxim 6 luni de la efectuarea acesteia;
  6. – Intervențiile chirurgicale pentru care se acordă ajutorul financiar nerambursabil sunt toate acele intervenții, mai periculoase decât cea pentru extirparea apendicelui vermicular, inclusiv pentru aceasta;
  7. – Nu se acordă ajutor de boală pentru intervențiile stomatologice (inclusiv implantul) , dar se acordă pentru chirurgia maxilo-buco-facială;
  8. – Pentru anumite boli incurabile sau greu tratabile, se acordă ajutorul financiar nerambursabil. Acesta se acordă numai după consultarea personalului de specialitate( medici, doctori) angajat atât în instituții medicale militare, cât și în cele civile;
  9. – Documentele justificative pentru acordarea ajutoarelor se primesc de către compartimentul social care le prezintă spre aprobare Consiliului director. După aprobare, documentele justificative se predau la compartimentul financiar-contabil care duce la îndeplinire hotărârea Consiliului director.
  10. – Compartimentul financiar – contabil ține evidența ajutoarelor acordate în timpul anului.
  11. –  Anual, o odată cu arhivarea documentelor asociației se vor arhiva separat toate documentele justificative pentru ajutoarelor acordate.

        Acest regulament a intrat în vigoare prin Hotărârea Consiliului Director nr. 5  din 22.11.2023 și poate fi completat sau modificat ulteriortot printr-o  hotărârea Consiliului Director.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut